Theadalle’s Blogg

Ikke la verden bite deg bak

Horoskop – singelfiendtlig?

Hvorfor ser alltid astrologene bortifra oss single når de skriver horoskoper?? Vi blir glemt, som om vi er en bitteliten gruppe, ca ti personer. Mens vi i virkeligheten er nesten 1 million! (mener jeg har lest det et sted, uansett er overdrivelse en kunst.)
Litt av dagens horoskop for meg: «Din partner kommer sterkere inn i bildet og trenger omsorg. Vis interesse og vær den som partneren kan lene seg til, så kan du selv få oppleve å få støtte ved behov.»
Da velger jeg å tolke hunden som min partner, det blir morsomt å se hvilken støtte hun vil gi meg senere😉
Ps. Jeg tror ikke på horoskoper altså, snakker bare av prinsipp…
Snakkes,
Inntil da, la alarmen gå.

oktober 19, 2007 - Posted by | Alt og ingenting (og det i midten) | , , ,

2 kommentarer »

  1. Leste for moro skyld horoskopet til en venninnes baby den dagen hun ble foedt: You will get a lot of attention today, people will really be pushing you very hard!! Det var morsomt men tror heller ikke paa horoskoper…

    Kommentar av SunnAnd | oktober 19, 2007 | Svar

  2. He he, tidig😉 Idag står det også at ikke alt vil gå som forventet i helgen, og bedre løsninger dukker opp senere – sikrer ikke Brann gullet i morgen??

    Kommentar av theadalle | oktober 19, 2007 | Svar


Legg igjen en kommentar

