Theadalle’s Blogg

Ikke la verden bite deg bak

Flau, flauere, flauest

Det er en anelse pinlig å være bergenser i dag etter at Brann feilet mot Ålesund.. Jeg har egentlig bare lyst til å grave meg ned under dynen, og sove til stabæk forhåpentligvis avgir poeng i morgen. Men hunden må jo luftes og jeg måtte bite i det sure eplet tidligere i dag – skal si det var en rar stemning i gatene! Folk ser ned i bakken og tør ikke møte andres blikk, alle er lavmælte (ja, det ER bergensere jeg snakker om) og går raskest mulig for å komme seg innendørs. Bare de mest nødvendige ærend kan trekke noen ut i dag!
Fram til kveldsturen holder jeg meg inne bak gardinene og boikotter alle aviser og nyhetssendinger -treffer du på meg senere med hunden må du ikke bli fornærmet om jeg er overlegen, jeg så deg bare ikke..
Inntil videre, kor e alle helter hen?

oktober 21, 2007 - Posted by | Alt og ingenting (og det i midten) | , , , ,

Ingen kommentarer så langt.

Legg igjen en kommentar

