Theadalle’s Blogg

Ikke la verden bite deg bak

En uforbeholden unnskyldning til alle astrologer

Jeg er flau. Jeg skammer meg.
I et tidligere innlegg her i bloggen min angrep jeg singelfiendtlig astrologi, samtidig som jeg presiserte at jeg ikke trodde på horoskoper.
Jeg trekker alt tilbake. I et gammelt Allers kom jeg nemlig over års-horoskopet mitt for 2007, og det var nesten ikke til å tro hvor mye som stemte!
Her er noen av tingene som stod beskrevet, jeg kommenterer det ikke ytterligere men de som kjenner meg vil skjønne hva jeg mener🙂

«I år har alt som har med penger og økonomi å gjøre, en dominerende plass i livet ditt.»

«Hvis det bor en forfatter i deg, er det på tide å sette pennen til papiret.»

«Du er inne i en utviklingsprosess og utvider din horisont på mange områder. Du ser mange ting fra helt nye perspektiver allerede.»

«Interessen for terapi/alternativ medisin og forbindelsen mellom vår mentale og fysiske tilstand har økt de siste årene. Og nå forstår du hvordan følelsesmessige svingninger påvirker helsen din.»

«Du har en tendens til å innbille deg det verste, og i år vil du jobbe med å nekte deg selv all negativ tankegang.»

«Unngå stress så godt du kan. Blir det for mye mas vil magen din si ifra!»

«Mellom juli og september vil du avgjøre om ideèr du har lekt med bør forkastes, eller satses på for alvor. Du vurderer å gå tilbake til yrker eller aktiviteter du av en eller annen grunn ga opp tidligere.»

«Søkelyset rettes mot bolig, og det er tid for en revurdering av eksisterende forhold på hjemmebane i mai.»

«Du er ikke særlig opptatt av kjærlighetsaffærer i 2007, og din sivilstatus vil mest sannsynlig ikke forandre seg. Du er enda mer egenrådig og kresen enn vanlig.»

Jeg gleder meg til å lese 2008-horoskopet mitt som sikkert kommer snart, for første gang skal jeg vektlegge det som står der🙂 Får bare håpe at det er positivt…

Snakkes,
Inntil da, eg har mine fineste klær på

november 6, 2007 - Posted by | Alt og ingenting (og det i midten) | ,

Ingen kommentarer så langt.

Legg igjen en kommentar

