Theadalle’s Blogg

Ikke la verden bite deg bak

Kvinnedagen – bør holde godt kjeft…

Det er kvinnedagen i dag. Normalt ville jeg nok ha skrevet et flammende innlegg her, litt basert på egne meninger og en del basert på andres forventninger.
Men jeg bør egentlig holde godt kjeft tror jeg. Det skjønner du nok hvis du ser på innlegget mitt fra et par dager tilbake, hvor jeg konkluderer at jeg skal bli mer yndig (les: svakelig) for å tiltrekke meg menn.
Så jeg bøyer hodet, teiper igjen munnen og kommer sterkere tilbake.

mars 8, 2008 - Posted by | Alt og ingenting (og det i midten) | , ,

Ingen kommentarer så langt.

Legg igjen en kommentar

