Theadalle’s Blogg

Ikke la verden bite deg bak

Bli en Buzzador??

Har du hørt om buzzadorer? Ja selvsagt, sier du?

Selv har jeg bare hørt om fenomenet et par ganger tidligere. Jeg husker at jeg tenkte ”dette høres gøy ut – det må jeg bli med på!” men på det tidspunktet var det ikke kommet til Norge ennå også glemte jeg hele greien.

 

Inntil nylig da jeg hørte at det var kommet her også (for et par år siden faktisk…), selvsagt meldte jeg meg inn med en gang J

For dere med spørsmålstegn-fjes der ute:

Buzzadorer er en ny form for markedsførings-agenter. De frivillige mottar vareprøver på forskjellige produkter, helt kostnadsfritt, og tester det ut sammen med venner. Konseptet går ut på munn-til-munn-effekten, hvor brukerne sprer ordet om produktene til venner og kjente. Det legges stor vekt på åpenhet rundt markedsføringen; du skal kun anbefale produkter som du kan stå inne for, og alltid opplyse om at du er en buzzador! Det er altså ikke meningen å snik-reklamere eller drive misjoneringsarbeid til vennene dine kakker deg i hodet med noe hardt og utestenger deg fra gjengen…

 

Vareprøvene kan være alt mulig, som mat, klær, fritidsutstyr, babyprodukter etc. (Under de siste kampanjene i Norge fikk buzzadorene en haug med Extra-drops, ørten flasker av et nytt ketchup-merke og Minute-Maid fruktjuice.)

I Sverige og USA, hvor de har drevet på med dette lengre, får man til og med ting som biler, utdanning og møbler…

 

Når du registrerer deg oppgir du hobbyer og andre fakta om deg selv, sånn at de kan tilpasse kampanje-tilbudene til den enkelte. Du risikerer altså ikke å få bleier dersom du ikke har barn😉

 

Jeg har ikke rukket å motta noe ennå, siden det bare er to dager siden jeg meldte meg inn. Men jeg venter i spenning på første pakke J Hvis det viser seg å være uinteressant å fortsette, er det bare til å melde seg ut når man vil. Jeg tenkte at det var absolutt verdt å test ut!

 

Hvis du vil melde seg inn er det kjempefint om du oppgir meg i ”rekruttert av…”-feltet, buzzadoren får nemlig poeng for verving som gjør at man får tilbud om de beste kampanjene… (brukernavnet mitt er selvsagt theadalle).

http://www.buzzador.com/

 

Men om du oppgir meg eller ikke – poenget mitt var først og fremst å tipse andre gnitaluser der ute om et morsomt tilbud J

Fortsettelse følger når jeg har fått min første pakke.

 

Vi snakkes,

Inntil da – What a day for a daydream!

april 14, 2008 - Posted by | Alt og ingenting (og det i midten) | , ,

Ingen kommentarer så langt.

Legg igjen en kommentar

