Theadalle’s Blogg

Ikke la verden bite deg bak

Noen kurver minsker når formkurver går opp

Jeg leste nylig innlegget mitt «Sporty-Lice går Stoltzen» fra et halvt år tilbake. Det er rart (og ganske fornøyelig) å tenke på hvor mye bedre turformen min har blitt siden da🙂

Det er ikke lengre nødvendig med en hel dags hvile etter en lang tur (dessverre, det var ganske fint å ligge på sofaen etterpå og spise junk med god samvittighet…).

Nå tenker du kanskje at jeg skryter, og det gjør jeg selvsagt😀 Men husk da på at alt er relativt: Jeg gjentok min Stoltzen-bragd nylig og ble også denne gang passert av flere eldre menn…

Snakkes,

(kanskje på fjelltur dersom bildene under frister deg også??)

Inntil da, «En solskinnsdag» (jeg sitter nedpå berget)

 

 

 

mai 15, 2008 - Posted by | Alt og ingenting (og det i midten) | , ,

Ingen kommentarer så langt.

Legg igjen en kommentar

